12 Temmuz 2008 Cumartesi

‘HAKEMLİĞİ BIRAKMAM’




ALPER TURGUT



Başta spor basını olmak üzere tüm medyayı günlerdir oyalayan ‘soyunma odası’ soruşturmasının taraflarından İzmitli hakem Ece Güneş, tam da klasmana çıkacakları sırada gazetelere sızdırılan iddiaları yalanlayarak, “Hakemliğimi ahlaksızca bitirmek istediler. İftira atanlardan hesap soracağım. Hakemliği de bırakmayacağım” dedi. Olayın tanığı hakem Doğan Altun da iddiaların gerçekdışı olduğunu vurguladı.




Gazetelerde çıkan haberlerde yüzüne bant çekildiği ve bu görüntünün hayatının en kötü anlarını yaşamasına neden olduğunu belirten 26 yaşındaki genç hakem Güneş, “Ne kendimin ne ailemin ne de hakem camiasının yüzünü kızartacak bir şey yapmadım. Fotoğrafım niye bantlanıyor, açık açık basılsın. 5 yıllık emeği yok saymak isteyenler bilsin ki mesleğimi ve sporu çok seviyorum” diye konuştu.




Ece Güneş, resmi maçlarda bayan ve erkek hakemlerin aynı soyunma odasını kullandıklarını da hatırlatarak şunları söyledi: “Yine de benden savunma istendi. Üstelik çevredeki sporcu, idareci, hakem ve tesis nöbetçi memurunun tanık olduğu söyleniyor. Kimmiş bu isimler? Çıksınlar, bu isimlerin kim olduğunu ve raporlarını açıklasınlar. Yazılı ve imzalı olarak bu iddiaları gündeme getirenleri ispata davet ediyorum. İl Hakem Kurulu Başkanı Yusuf Say’ın savunma istediği yazılı belgenin basına nasıl dağıtıldığının hesabını versinler? Ben İzmitliyim. Mimar Sinan Lisesi’nde öğretmenim. Böyle bir iftiraya sessiz kalacağımı nasıl düşünürler? Tek hedefleri benim ve Emre Duz’un klasmana çıkmasını engellemekti.”
Cumhuriyet Gazetesi / 11 Temmuz 2008

Hiç yorum yok: